tråkigt inlägg!

I fredags åkte jag hem till familen. Åt god mat och hade mys. Söndag myste jag i stallet med Märta. Borsta hemma i säkert 60 minuter, hon fäller så jag vet inte vad! Åkte till ridhuset där Hugo prov hoppa Jazz jättelite. GALEN HÄST! och lite så. Käka, gjorde lite äreenden och körde til Vreta där jag var några timmar i stallet. Longerade Wille lite kravlöst. Kvällen blev mys med Malin som flyttat in hon mig nu fram tills lovet när min älskade pojkvän har rymt på praktik. 
 
Idag har jag stalljour på Sjögeta. Var där vid 7 imorse och fodra och fixa. Släppte ut som vid 8 och vid nio började jag mocka och så åt Wille. Kom hem vid 10 igen, somna vid 11 och vakna vid 12. Nu har jag ätit och ska iväg till stallet igen för att plocka in hästarna och rida busis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback