Fullt upp!

förlåt för dålig uppdaterin men har haft fullt upp.
Förra veckan hade jag först skolan, dressyrträning och sedan stallmöte. Kom väl hem vid 8 och då ska man duscha, laga mat, äta mat och plugga körkort. Plus att man är helt slut så somnar innan jag hinner lägga mig i sägen.
I tisdags var jag och mitt UF företag i Norrköping hela dagen. Gick väl upp vid 6, gick till stallet halv 7, åkte bussen till Linköping halv 9 och sedan tåg och fler bussar till stadium arena i Nörrköping där vi byggde upp våran monter och sedan stog på messan hela dagen. Var väl hemma vid 11 på kvällen.
Onsdags var jag hemma från skolan, hade så ont i kroppen ochhuvudvärk, jobba Wille lite lättare i paddoken barbacka. Torsdag var det skolan till halv 5 sedan stalljour till halv 7, stallet och red Wille, öva på dressyrprogramet, hade kvällsfodringen var väl hemma vid 9 och då ska man åter igen duscha, laga mat, äta mat, plugga körkort osv.
 
Fredag hade vi skolmästerskap i Dressyr hela dagen. Min förmiddag gick åt till att snygga till utrustning och Wille. 
Red min och Willes första dressyrtävling. En Lätt B:1. Fick ihop 61,38 % och hamnade enligt lärare och andra elever inte långt ifrån placering. Har dock intesätt några recultat listor. Men är så sjukt nöjd med ritten. Inte så illa för att bara första gången på en hopphäst med hoppsadel och magplatta ;) 
 
Lördag & Söndag var det jobb i skolstallet som stog på schemat. Skritta ut Wille i lördags och hoppa han lite i Söndags. Galen gammal häst! 
 
Som ni ser har jag fullt upp men ska försöka bli bättre på detta med att uppdatera! har igentligen massa att skriva om men det ska ju hinnar med me.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback