TRE dagar

I söndags var det tävling!
gick skit på framridning och framhoppning. Var skitnervös verkligen. Gick in på banan (nationell 120) och gjorde det jättebra! Rev 4 a och b. han lyfte inte på fötterna helt enkelt för vi kom bra på oså. Men är svin nöjd. Hade ju dock inte vart helt fel med en nolla om gammel man kunde anstränga sig lite ;) 
 
Mamma och jag hede en mysig eftermiddag. sharpman och donken och kolla på elitomgången.
Bror har ju vart och tävlat i ljungby i helgen. I lördags var han nolla och 4 i msvB (120) och ett ner i msvA (130) men 3a. i söndags hade han åter igen ett ner i msvA (130) men 2a på det. OCH UNGEN VINNER MEETINGPRISET som var en equipsadel!!!! desutom ett equip schabrak och täcke!! fan vad grymt!!!
 
Igår hade jag praktik. Fodra, fixa stallet, hästar in/ut, gjorde iordning hästar för longering, snapap upp lite tips, red väldigt stora och väldigt fina Herman. Hade tillsist dressyrlektion med Wille för Sissi. Tänkte innan kul att hoppa upp på wille nu efter att ha suttit på Herman. MEN VILKET STJÄRNA MIN PRINS ÄR. Levererar som bara den! gick skitfint! klara förvänd galopp mm galant!
 
Idag har jag jag gjort typ samma som igår fast inte ridit herman och borstat hästarna noga. Wille fick ut och galoppera lite på grusvägarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback