tävling imorgon

klockan var ställd på straxt efter sex. Var nära på att inte komma ur sängen i morse. Ett tips, bli inte avbockad på en hård grusväg med sten på dessutom.
Vart i stallet sen halv 7. fodrade hästarna, packade höpåsar, åt sjävla fruskort. Släppte ut hästarna och fixa stallarna mm innan vi åt lunch. Red Wille efter det som faktiskt var jättefin idag med. Bästa han. 
Tog in hästarna och städade upp parkeringen tills imorgon. 
Gick in i lastbilen och tog mig en liten fika och kollade onlinerecultaten från ljungby där bror är och tävlar. Han var nolla och fjärde placerad i msvB (120) och rev första i msvA (130) och var tredje placerad. 
Gick sedan till Willes stall och smörjde alla saker till imorgon, borsta och gjorde Wille fin, mocka åt WIlle och de tomma boxarna till finnarna kommer, städa lite i stallet och myste med min häst. Hade en väldigt mysig dejt med Wilcox. Vartsin godispåse hade vi så båda var nöjda. 
Mamma kom mitt i allt och åkte sedan för att köpa kinamat som vi åt i lastbilen. Nu har jag duschat soch ska lägga mig och sova! 
imorgon är det tävling och 120 som gäller! 
 
bild från ngn träning för typ 2 veckor sedan <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback