Stallet 06:30-21:45

som överskriften lyder har jag vet i stallet hala dagen. Vart ute hela dagen va en kvart i lastbilen och bytte om och värmde mig lite vi 6 tiden. 
Fodrade i morse halv 7, bytte täcken, åt frukost, släppte ut hästar, mockade, strödde, la ini lunchen i boxarna, soppade, packade höpåsar, fikade, va hos wilcox och släppte ut han, mocka där och fixa mssa åt skitgrisen min, kolla på lite när Nina red unghäst, åt lunch, städade Ninas stall och montera ihop lite hyllor, skritta Herman, putsade, fika, var och tog in Wille, borsa och gjorde iordning han lite, värmde  mig och bytte om 15 min i lastbilen, kvällsfodrade, åt kvällsmat, cykla som en idiot till Wille gjorde iordning han och red till ridhuset för träning för Nina. Markarbete. Väldigt fin, har blir lite lat ibland men är mycket nöjd. Skrittade hem i mörkret och gjorde klart Wille för natten. Cyklade hem igen i mörkret vid halv 10. Var rädd så ringde och prata med mamma. Mörker + cykla + prata i telefon = RAMLA...
Nu är jag hemma och liggen i sägen. Slängde av mig alla kläder bara och kröp ner. Otroligt skönt!!!
Min dag det godnatt puss!
 
Finaste han <3 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback