Har sådan fruktansvärd hemlängtan samtidigt som jag skulle kunna stanna här förevigt!

Igår var det som vanligt nu för tiden praktik. Red Wille på eftermiddagen och han är ju bara för fin min lilla prins. 
haha Sissi och Nina tycket jag ska börja rida dressyr istället, vi får väl se hur det blir med det ;) Kvällen var det jättemysig middag hemma hos Nina.
Idag Praktik igen. Ska snart till stallet och rida Wille, duscha och fixa till mig, kvällsfodra och sen iväg med mamma Maria och Linnea på middag. Mys! 
 

Kommentarer
Herr Larsson säger:

Tack för hjälpen i veckan Hilda!
Jag kände mig pampig inne på banan och fick en röd rosett. Nu har jag kvalat till MsvA på nationell tävling. / Herr Larsson

2013-04-14 | 18:28:53
Lisa säger:

Hejsan! kul att du kommit igång igen!
När kollar du din mejl?

2013-04-19 | 07:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback